// Niena's ♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d289299846476230683\x26blogName\x3dniena+myna\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://nienamynagylaa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nienamynagylaa.blogspot.com/\x26vt\x3d7925167454241930452', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
hargailah wanita yg menghargai anda
Saturday, 12 November 2011 | 08:13 |

hello peeps ! hee ~ sekian lama mghilangkn diri utk menenangkan dri lah ktakn. haha, biase lah, eh ehh, bkn sbb nina divorce kay, hehe, bub ade mslah skit kn. huhu. okayy, da melalut, berkaitan dgn tjuk kt ats tuh, ukehh, cube tguk mende neh :


huhu, sian kn, hehe, tp, sebenarnya, inilah lumrah wanita bila bercinta, bila dea sygkn surang tu msti jd mcm neh kn, same je nan nina, haa ~ 24jam mia duk text, lambt skit, call trus, hahaha, truk kn, btw, msti smua ti tnya2 kn, ta busan ka asyik msg ja ? tiap2 tnya bnda yg sama, mkn dah ka, tydo da ka, duk buad ap ? haha. biase lewteww, haa ~ mybe baru2 kn, mgkin tak rsa lah busan tu, cube tiga, empt taon tguk, tak pernah lah nina kekal smpai cmtu kn, haha, hopefully, okayy, lari tjuk dah.

phamlah whai kaum adam, bhawasanya, kaum hawa neh, bila dea da jatuh cnta, msti ti jd cm gmba ats tu, klo buley, jgn buad dea trtunggu-tunggu sbb kn, nnti buad dea syakwasangka yg hampa duk uad ssuatu yg ta diingini d belakang mereka, huhu. nak taw ap ? unfaithful lah, tnya lg,. huhu. jga lah ati mereka, tu pn klo ampa toi2 syg pmpn tu lah kn, hehe. klo tak, kn da gado, hah,, sapa suka kn klo gado2 neh, ' keikhlasan surang bila mencintai surang lelaki, bkn pda rupa paras lelaki itu, bkn juga ats dasar harta lelaki itu, tp, pda hatinya yg tulus dn ikhlas ' prcyalah, pda wnita yg btul sygkn anda, hargai lah diorg yea. hehe, duk tak dokk. hehe, okay lewteww.

okayy, act, nina tulis bnda neh sja ja, mai idea cmnie kn, huahuaa, klo exam, kuar soklan cemnie, cmfim buley jwb smua mia, huhu. tp, betul kn ape yg nina tulis, haa ~ tak tpu mia. haha. kay lahh, taktaw nak tulis ape dah. kdone :)



Thanks for reading :)





PAST | PRESENT

✉ Directors ✉

Blog name : Ku Nurul Amalina :D
heyy blogger, nie blog niena. okengg, nina neh seorg yg suka meluahkn isi hati yg tersirat, tersurat kt sni,. hee. if nak follow, juz do okay :D
Posts Owner
 Datang Sini :)


✉ Boyfriend ♥ ✉

Muhammad Fareed Hafifi | 19 | Penang

✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Niena Roro
Photos , Icons = We♥It